27.11.04

ggzvs

binnenkort op sollicitatiegesprek voor een aio-plaats bij deze opleiding. is al jaren geleden dat ik serieus gestudeerd heb, dus het zal weer even wennen zijn. ook het wekelijkse reizen van limburg naar utrecht is niet een heel aantrekkelijk vooruitzicht zonder ipod (heb ik vooralsnog geen geld voor). aan de andere kant: na bijna acht jaar werken als psychiatrisch verpleegkundige wordt het tijd voor wat anders. ik heb al een poos het gevoel dat er meer in zit dan dat ik nu kan laten zien. daarom zie ik uit naar het gesprek, en het begin van de opleiding in januari (er van uitgaande dat ik aangenomen word). ben benieuwd!

3 opmerkingen:

rizzx zei

Da's heel mooi! Movin'on up

Martijn zei

Ah, binnenkort weer iemand die je tot wanhoop kan drijven met vragen als: "Hoe gaat het met je onderzoek?", "Hoeveel artikelen heb je al?", "Welke impactfactor heeft dat?"

bas zei

en wat dacht je van de constante supervisie, intervisie en zelfreflectie? vinden ze altijd belangrijk in de psychiatrie. tegen artikeln schrijven zie ik niet zo heel erg op, tegen presentaties geven wel wat meer.