7.11.04

en waarom ook niet?

wit? of zwart? ik ben ook helemaal into dat witte minimalistische ontwerp van de blogger, maar dat zou wel de zoveelste zijn in een korte tijd. dus ik de zwarte minimal versie geprobeerd; zoals omar tegen me zei "lekker metal". maar nee, toch maar niet. klopte niet. uiteindelijk wel bij het minimale gebleven, maar voor nu dan in de ochre versie. eens kijken hoe lang dit gaat bevallen.

inniewee, waarom zijn we hier? omdat ik graag en veel over muziek lul. daar heb ik dan ook al kindamuzik en subjectivisten voor, maar toch. ook zet ik graag een boom op over eten en koken - een kunst op zich, dat laatste. gaan we het ook meer over hebben. en verder het bekende "wat er verder ter tafel komt", en dat kan politiek zijn, of werk gerelateerd, boeken, sport, film, noem maar op. we zien wel.

zit er iemand op te wachten? weet ik niet. maakt ook niet zoveel uit. zoals de alcoholist bij de blikjes-automaat in een suske en wiske strip al zei: zolang ik win speel ik door.

Geen opmerkingen: