16.11.04

de grootste hits door hem en haar en met elkaar!

hij is af, mijn subs-cd-cirkel-bijdrage! en hij is goed! vind ik tenminste. hopelijk vind m. uit gouda dat ook. en anders heeft hij pech, toch? in ieder geval, het is een behoorlijk fijne blauwdruk van mijn huidige smaak geworden. dit is de tracklist:

1. kaffe matthews - long line starting
2. halo - meat
3. bjork - vokuro
4. vincent gallo - honey bunny
5. efterklang - collecting shields
6. sunn o))) - a shaving of the horn that speared you
7. pan sonic - mayhem I
8. julie doiron - oh these walls
9. biosphere - deviation
10. so - 1
11. arve henriksen - opening image
12. lisa gerrard & patrick cassidy - the song of amergin

pretty cool, huh?

update 22:00 uur:
omdat ludo het zo vriendelijk vraagt, hier de reden voor de bovenstaande tracklist: het zijn stuk voor stuk mooie songs (min of meer...), en ze worden afwisselend door vrouwen en mannen gezongen cq gemaakt. zo simpel kan het zijn. oh ja, wellicht leuk om te weten: sommige mannen klinken nogal vrouwelijk, en andersom (10 extra punten wie de vrouwelijke stem bij sunn o))) kan ontdekken). maar verder doet het thema me niet zo veel en is het alleen een kapstok gebleken om mijn smaak te kunnen etaleren. iemand zin in een kopietje?

3 opmerkingen:

Ludo zei

Je moet ook nog wat babbelen over het waarom enzo.

Ludo zei

goed gedaan. ;)

Het was een erg vrij thema dit keer, volgende keer mag het wel wat strakker weer.

Mayhem 1 zal wel even schrikken zijn voor de ontvanger. :D

bas zei

mayhem 1 is wellicht een kleine schok, meat van halo is echter die mokerslag op je ontblote hersenpan.