20.3.05

0-4

nu kan van basten toch niet meer om van bommel heen toch? al zeker een half jaar de beste voetballer op de nederlandse velden - omar moet je in deze dan ook niet geloven - en vanmiddag drie goals gemaakt tegen het slachtbankrijpe ajax. ik heb verder niets met psv maar hun hoogst efficiënte voetbal vind ik indrukwekkend. verder zie ik liever az trouwens.

maar als van basten nu nog geen van bommel meer in de basis gaat zetten verdwijnt mijn respect voor keizer marco toch steeds sneller. maduro, tjongejonge zeg. babel kan ik dan nog wel in komen, maar dan toch nog steeds liever kuit in de punt. ook boven van nistelrode trouwens, want die is nog niet op schot.

5 opmerkingen:

O. L. Muñoz Cremers zei

hey. hey. ik heb nooit gezegd dat Lothar niet kan voetballen. ;)

Wat bovendien in deze hype wordt vergeten is dat Van Basten echt niet van plan was om Lothar niet op te stellen als het er echt om gaat.

bas zei

welke hype? punt is dat van bommel al maanden in de oranje basis hoort te staan.

lothar is natuurlijk de meest vreselijke voetballer ooit, maar ergens werd het toch ook tijd dat nederland zijn eigen versie kreeg ;-)

O. L. Muñoz Cremers zei

Nou Bas, "de Oranje en Van Bommel" hype natuurlijk, het is je toch wel opgevallen dat dit de laatste maand hype is?

Ludo zei

aangezien Omar geen reactiedinges aan heeft staan kom ik hem hier maar even uitlachen.

mwuahaha.

zo.

Van Bommel is precies de voetballer die Oranje al jaren nodig heeft. Zuigen, irriteren, matennaaien allemaal kwaliteiten die essentieel zijn voor het winnen van prijzen.

Kijk alleen al naar Mourinho, die deinst er niet voor terug een stormvloed van Engelse debielen indirect op een scheidsrechter af te sturen, zolang hij maar wint. (en gelijk heeft ie)

bas zei

@ o))): maar ik roep natuurlijk al maaaanden dat-ie moet spelen ;-)