31.8.05

wah wah blah blah

toch jammer als je woorden uit hun verband worden gerukt. waerde theo meent op zijn blog mijn enigszins ironisch bedoelde woorden over een nieuw literair getint popmagazine (te vinden op het subs-forum) voor volkomen serieus aan te moeten nemen, en geeft daarin ook nog eens wat laag-bij-de-grondse kritiek op de betreffende schrijvers die ik aandraag (jij en ik weten allebei dat die schrijvers wel degelijk in staat zijn om zulke stukken te produceren, mochten ze daar de mogelijkheden - lees: opdracht, tijd, geld - voor krijgen; nietwaar theo?). hij gebruikt mijn woorden om kracht bij zijn statement te zetten dat er alleen maar gefrustreerde kritieken over het nieuwe initiatief op het forum worden geponeerd.

mijn nauwelijks serieus te nemen twee centen hebben daar in feite helegaar niets mee te maken. ik heb namelijk geen kritiek op dat nieuw op te starten blad. ik vind er vooralsnog helemaal niets van; eerst zien (en lezen), dan pas een mening. het enige dat mijn woorden duidelijk maken, is dat ik graag stukken lees van omar, gerard en martijn. en dat ik graag zou zien dat zij de mogelijkheden zouden krijgen om al dat schijverstalent ten volle te kunnen benutten. ík zou er direct voor naar de winkel rennen, beste theo, dat is mijn enige statement. als je nog eens wat gaat generaliseren in je schrijfsels - het zou niet de eerste keer zijn - laat mij er dan a.u.b. buiten.

4 opmerkingen:

Martijn zei

het wapen van Martijn is humor.
alledrie gebruiken ze de kwaliteiten die ik in hen zie momenteel niet of te weinig.


Da's een truc. Tenminste, zo voelt het voor mij. Daarom probeer ik af en toe juist zo droogkloterig mogelijk te zijn.

En soms ben ik ook gewoon pijnlijk niet grappig.

O. L. Muñoz Cremers zei

geef Omar twee namen van filosofen en hij schrijft er een stuk over dub omheen

Tsja, als je zo'n karikatuur neemt, dan kan ik ongetwijfeld beter. (maar als het zo gemakkelijk is zou ik wel meer van dan soort oppervlakkige shit willen lezen. ;)

Ik heb gewoon niet zo'n goed gevoel over dat blad en een flinke dosis scepsis is voor wie de geschiedenis van het Nederpopschrijven kent, ik zou bijna zeggen de Nederlandse kritiek in het algemeen, toch op zijn plaats.

bas zei

we hebben enkel een meningsverschil over hoe ons favoblad eruit moet zien Bas. meer niet.

dat zal het wel zijn dan. geschreven woorden komen nu eenmaal vaak anders over dan bedoeld.

Anoniem zei

Los van het feit dat de drie schrijvers zulke verhalen al niet weten te produceren voor hun huidige opdrachtgevers (...)

Je bent een draaikont, Theo.