21.4.05

rare jongen hoor



echt, dit moet wel een van de meest afzichtelijk hoezen zijn die ik ooit heb gezien. en ook nog eens eentje die de lading in zijn geheel niet dekt. want ben eens eerlijk: wat is je eerste associatie hierbij? ik kan je verzekeren dat die niet klopt. kintopp van reuber is van de buitenkant oerlelijk, maar de binnenkant smaakt naar meer, veel meer. naar zoveel meer zelfs dat ik alleen maar een stel referenties kan geven: duke ellington, steve reich, shalabi effect, dromerige ambient, zwaar psychedelische heavy krautrock, vleugje keelzang, wat minimale, trage techno. En geloof het of niet, dit onnavolgbare geheel loopt allemaal even vloeiend in elkaar over als een paling in een emmer snot. als dat geen aanrader is.

3 opmerkingen:

willem zei

En óf dat een aanrader is, júist met zo'n hoes! :-) Ik kom vanavond ff bij je buurten denk ik...

bas zei

stuur me nog even je adres, dan stuur ik hem je op; ik heb er namelijk twee exemplaren van (en twee x die hoes, tjonge zeg ;-)

rizzx zei

haha vette vette hoes