10.8.07

vroegah

omdat het subsforum het niet doet, de hele subs op sterven na dood lijken (ik hoop oprecht "lijken" want ik mis ze wel), hier een link naar de goede oude tijd van het subsforum in 2002. leuk om al die dingen nog eens te lezen, goede discussies, en ook leuk om weer eens erachter te komen hoe muzieksmaken verschuiven en verschillen, hoe mensen veranderen, etc. ik zou bijna heimwee krijgen naar het welhaast naïeve begin van de subs en ons bijbehorende idealisme en de bakken vol energie die we hadden.

6 opmerkingen:

willem zei

vol energie verder!
http://ilx.p3r.net/ILX/
dan wel
http://ilx.wh3rd.net/ILX/

martijn zei

Ja zeg, da's alweer vijf jaar geleden. Mooie tijd. :)

En dank aan Willem voor de tip. Vertel het de anderen!

FOM zei

toen zat ik er ook nog bij, in 2002...

FOM zei

dat ben ik dus, theo ;-)

bas zei

ja man, dat waren nog eens tijden, zei hij nostalgisch...

Ludo zei

tis jammer dat het forum inmiddels toch wat te leeg is geworden. Teveel posters is ook niet goed, maar nu zijn er simpelweg geen disccussies en gaan alle draadjes heel langzzzzaam. zonde.