20.7.05

brand de zonneschijn

natuurlijk weer meegedaan aan het subscompilatieproject, en iemand uit den bosch heeft de volgende zomerinterpretatie gekregen:

1. pink floyd - set controls for the heart of the sun
2. motorpsycho - mad sun
3. stars of the lid - sun drugs
4. junior boys - under the sun
5. keijo - the second sunset
6. boards of canada - turquoise hexagon sun
7. comets on fire - the antler of the midnight sun
8. markus guentner - sommergewitter
9. m83 - lower your eyelids to die with the sun
10. sunn o))) - nn o)))

best zonnig voor mijn doen, of in ieder geval zoals ernst-jan al zei: broeierig. kan ik me wel in vinden.

zelf heb ik van stereojoris een heel ander soort compilatie gekregen, vol zonnige indiepop die direct mee te neuriën is. even wennen natuurlijk, maar volgens mij erg aangenaam op weg naar bretagne komende vrijdag, die liedjes van beulah, the dirtbombs, maria taylor en de welbekende vele anderen. veel dank joris!