12.2.05

zoek stok!

daar zijn we weer! werd ook tijd. kan ik eindelijk de stokjes oppakken die zowel marieke als omar me toe gooiden.

1. wat is de totale grootte aan muziekbestanden op je computer?
14,9 gigabytes, 2203 songs. en die staan ook op mijn splinternieuwe ipod 20gb.

2. wat is je laatst gekochte cd?
isis - panopticon
death - the sound of perseverance
de nieuwe mars volta staat in bestelling.

3. wat is letterlijk het laatst geluisterde nr voor je dit bericht las?
art blakey - free for all

4. geef 4 nrs door die je heel vaak luistert of die veel voor je betekenen.
motorpsycho - the golden core
mark hollis - inside looking out
john coltrane - olé
miles davis - he loved him madly

5. aan welke 3 personen geef jij het stokje door en waarom?
moeilijk, omdat mijn blogosphere niet heel erg groot is en de meesten dus al zijn geweest. in ieder geval mag melvin en zijn bloedige hand zijn zegje doen, alsook nieuwkomer willem. de eerste omdat hij een heel aardige gast is die mooi gitaar kan spelen in vehicle en in ons eigenste kosmik, en de tweede omdat ook hij altijd heel sympathiek overkomt en ook nog een zeer interessante muzieksmaak heeft. en de derde is eigenlijk veel meer dan een blog, maar toch lijkt het steeds meer de boventoon te gaan voeren op zijn site: think small van opperindiegoeroe martijn, waarmee ik weliswaar muzikaal vrijwel niets gemeen heb, maar hij schrijft geweldig en is een erg leuke vent.

Geen opmerkingen: