29.11.06

alle 666 goed

ben nu bezig aan een best of 2006 verzamelaar. het worden 3 cd's; minder lukt niet. nogal wat lange nummers enzo. ik ga hem uiteindelijk geven aan wat vrienden en kennissen die vervolgens niet goed weten wat ze er mee moeten doen: direct bij het grof vuil flikkeren, onderzettertjes, of er toch maar een keer naar luisteren omdat bas er zoveel moeite voor heeft gedaan. toch leuk, hehe.

kijk ook bij martijn die ook een bestof2006 doet maar er per liedje bijzet waarom, + een mp3. die service lever ik niet, maar geïnteresseerden kunnen me over een tijdje ook gewoon mailen om een exemplaar toegestuurd te krijgen (of ze halen het bij me neer bij soulseek). tipje van de sluier: de cd's krijgen verschillende thema's, namelijk een cd met rock, pop, elektronica en metal, een cd met ambient, (neo)klassiek en noise, en als bonus cd een schijf met laaaaanngge nummers. tracklist volgt later.

2 opmerkingen:

Ludo zei

ik ben benieuwd. naar de tracklist in elk geval. ;)

bas zei

gaat er snel aan komen!